Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

*Steady State Performance of Large-bore SI Engine

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F14%3A00227561" target="_blank" >RIV/68407700:21220/14:00227561 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    *Steady State Performance of Large-bore SI Engine

  • Popis výsledku v původním jazyce

    *The paper deals with optimization of 2-stage turbocharged large-bore SI engine in terms of steady state performance. Simulation tools are applied to achieve that. Different mixture composition concepts (fresh air + external cooled EGR), EGR circuit layouts (HP, LP, combined) and control means (throttle, blow-by, waste-gate, VGT) are fully optimized under steady state operation ? for each variant, optimal compressor/turbine sizes are found by means of genetic algorithm. Optimal variants are compared tofind the overall best variant.

  • Název v anglickém jazyce

    *Steady State Performance of Large-bore SI Engine

  • Popis výsledku anglicky

    *The paper deals with optimization of 2-stage turbocharged large-bore SI engine in terms of steady state performance. Simulation tools are applied to achieve that. Different mixture composition concepts (fresh air + external cooled EGR), EGR circuit layouts (HP, LP, combined) and control means (throttle, blow-by, waste-gate, VGT) are fully optimized under steady state operation ? for each variant, optimal compressor/turbine sizes are found by means of genetic algorithm. Optimal variants are compared tofind the overall best variant.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BJ - Termodynamika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1311" target="_blank" >LO1311: Rozvoj Centra vozidel udržitelné mobility</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KOKA 2014 - Proceedings of the XLV. International Scientific Conference of the Czech and Slovak University Departments and Institutions Dealing with the Research of Internal Combustion Engines

  • ISBN

    978-80-7375-801-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    196-205

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita (ČZU)

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Kostelec nad Černými lesy

  • Datum konání akce

    9. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku