Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

*Advanced Usage of Inertia Test Stand ? Measurement of the Gearbox No-Load Losses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F14%3A00227569" target="_blank" >RIV/68407700:21220/14:00227569 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.2478/mecdc-2014-0011" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.2478/mecdc-2014-0011</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.2478/mecdc-2014-0011" target="_blank" >10.2478/mecdc-2014-0011</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    *Advanced Usage of Inertia Test Stand ? Measurement of the Gearbox No-Load Losses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    *In the laboratories of Czech Technical University in Prague was designed the new inertia test stand. Its main purpose is to test the behavior and endurance of the internal shift mechanisms of passenger car gearboxes. In this paper we are presenting thenext usage of the test stand, which consists in measurement of gearbox losses. The gearbox on the inertia test stand cannot be loaded; therefore the target is the measurement of losses resulting mainly from splash lubrication and some additional gearboxfriction (e.g. friction in shaft sealing, bearing losses). The most typical passenger car mechanical five speed gearbox for transversal position of the drivetrain was chosen for this experiment. - WP16

  • Název v anglickém jazyce

    *Advanced Usage of Inertia Test Stand ? Measurement of the Gearbox No-Load Losses

  • Popis výsledku anglicky

    *In the laboratories of Czech Technical University in Prague was designed the new inertia test stand. Its main purpose is to test the behavior and endurance of the internal shift mechanisms of passenger car gearboxes. In this paper we are presenting thenext usage of the test stand, which consists in measurement of gearbox losses. The gearbox on the inertia test stand cannot be loaded; therefore the target is the measurement of losses resulting mainly from splash lubrication and some additional gearboxfriction (e.g. friction in shaft sealing, bearing losses). The most typical passenger car mechanical five speed gearbox for transversal position of the drivetrain was chosen for this experiment. - WP16

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    MECCA Journal of Middle European Construction and Design of Cars

  • ISSN

    1214-0821

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    16-20

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus