Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

*Mixture Dilution Limits of Natural Gas Spark Ignition Combustion Engine

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F14%3A00227603" target="_blank" >RIV/68407700:21220/14:00227603 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    *Mixture Dilution Limits of Natural Gas Spark Ignition Combustion Engine

  • Popis výsledku v původním jazyce

    *Experimental investigation of homogeneous mixture combustion of natural gas and air mixture in a spark ignition engine at low load engine operation will be presented in the paper. The air dilution and cooled EGR dilution of mixture were compared with the stoichiometric operation. Detailed thermodynamic analysis of the cylinder pressure traces were performed and the combustion rates were evaluated and analyzed. The results show a potential of increase of engine thermal efficiency together with a significant reduction of NOx emissions in raw exhaust gas compared to the homogeneous stoichiometric spark ignition operation.

  • Název v anglickém jazyce

    *Mixture Dilution Limits of Natural Gas Spark Ignition Combustion Engine

  • Popis výsledku anglicky

    *Experimental investigation of homogeneous mixture combustion of natural gas and air mixture in a spark ignition engine at low load engine operation will be presented in the paper. The air dilution and cooled EGR dilution of mixture were compared with the stoichiometric operation. Detailed thermodynamic analysis of the cylinder pressure traces were performed and the combustion rates were evaluated and analyzed. The results show a potential of increase of engine thermal efficiency together with a significant reduction of NOx emissions in raw exhaust gas compared to the homogeneous stoichiometric spark ignition operation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1311" target="_blank" >LO1311: Rozvoj Centra vozidel udržitelné mobility</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KOKA 2014 - Proceedings of the XLV. International Scientific Conference of the Czech and Slovak University Departments and Institutions Dealing with the Research of Internal Combustion Engines

  • ISBN

    978-80-7375-801-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    106-113

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita (ČZU)

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Kostelec nad Černými lesy

  • Datum konání akce

    9. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku