Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Model Based Nonlinear Predictive Control of IC Engine in Unsteady Operation Mode

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00240030" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00240030 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Model Based Nonlinear Predictive Control of IC Engine in Unsteady Operation Mode

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Present ECUs use feedforward control algorithms with a large number of lookup tables that are based on working points and tuned in steady states with transient corrections used for engine unsteady operation. Model-based controllers could substantially decrease number of tuned parameters. This paper is focused on predictive control based on a real-time predictive model of the engine, and thus allows using signals in the feedback loop that are not actually measured, just estimated by the predictive model. New approach to the control law computation is proposed, involving a direct algebraic link between the inputs and outputs of the controlled plant. The control is tested using both the MIL and HIL approach.

  • Název v anglickém jazyce

    Model Based Nonlinear Predictive Control of IC Engine in Unsteady Operation Mode

  • Popis výsledku anglicky

    Present ECUs use feedforward control algorithms with a large number of lookup tables that are based on working points and tuned in steady states with transient corrections used for engine unsteady operation. Model-based controllers could substantially decrease number of tuned parameters. This paper is focused on predictive control based on a real-time predictive model of the engine, and thus allows using signals in the feedback loop that are not actually measured, just estimated by the predictive model. New approach to the control law computation is proposed, involving a direct algebraic link between the inputs and outputs of the controlled plant. The control is tested using both the MIL and HIL approach.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KOKA 2015 - Scientific Proceedings - e

  • ISBN

    978-80-227-4425-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    119-126

  • Název nakladatele

    Slovenská technická univerzita, Strojnícka fakulta

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Kočovce

  • Datum konání akce

    16. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku