Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Model Based Nonlinear Predictive Control of IC Engine in Unsteady Operation Mode

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00240101" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00240101 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Model Based Nonlinear Predictive Control of IC Engine in Unsteady Operation Mode

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Increasing demands for vehicle emission production limits with increasing requirements on vehicle dynamic performance calls for new, more complex engine control algorithms. Present ECUs use feedforward control algorithm with large number of lookup tables based on working points tuned in steady states with transient corrections used for engine unsteady operation. Feedback control is used for some of variables which are simple measurable. This paper is focused on predictive control, which allows engine setting optimization using predictive algorithm in real time. Model-based predictive controller minimizes optimality criteria with respect of limits of control and controlled variables.

  • Název v anglickém jazyce

    Model Based Nonlinear Predictive Control of IC Engine in Unsteady Operation Mode

  • Popis výsledku anglicky

    Increasing demands for vehicle emission production limits with increasing requirements on vehicle dynamic performance calls for new, more complex engine control algorithms. Present ECUs use feedforward control algorithm with large number of lookup tables based on working points tuned in steady states with transient corrections used for engine unsteady operation. Feedback control is used for some of variables which are simple measurable. This paper is focused on predictive control, which allows engine setting optimization using predictive algorithm in real time. Model-based predictive controller minimizes optimality criteria with respect of limits of control and controlled variables.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2015 JSAE Annual Congress (Spring) Proceedings

  • ISBN

  • ISSN

    2189-4558

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    -1

  • Název nakladatele

    Society of Automotive Engineers of Japan

  • Místo vydání

    Tokyo

  • Místo konání akce

    Jokohama

  • Datum konání akce

    20. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku