Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Contribution to Understanding Thermodynamic Efficiencies of a Turbocharger

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00240042" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00240042 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Contribution to Understanding Thermodynamic Efficiencies of a Turbocharger

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Recently, a broad discussion has been taking place in engine designers’ community on possibilities of measurement of isentropic efficiencies at a turbocharger testbed using hot gas for a turbine. The paper elucidates the relations between apparent and real turbocharger isentropic efficiencies under different measurement and operation circumstances, if pulse manifolds are used, and their impact on four-stroke engine cycle optimization by simulation. The procedures excluding the impact of heat transfer inside a turbocharger on testbed results are described.

  • Název v anglickém jazyce

    Contribution to Understanding Thermodynamic Efficiencies of a Turbocharger

  • Popis výsledku anglicky

    Recently, a broad discussion has been taking place in engine designers’ community on possibilities of measurement of isentropic efficiencies at a turbocharger testbed using hot gas for a turbine. The paper elucidates the relations between apparent and real turbocharger isentropic efficiencies under different measurement and operation circumstances, if pulse manifolds are used, and their impact on four-stroke engine cycle optimization by simulation. The procedures excluding the impact of heat transfer inside a turbocharger on testbed results are described.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KOKA 2015 - Scientific Proceedings

  • ISBN

    978-80-227-4424-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    31-40

  • Název nakladatele

    Slovenská technická univerzita, Strojnícka fakulta

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Kočovce

  • Datum konání akce

    16. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku