Palivový systém motoru a/nebo sací systém motoru a/nebo válec spalovacího motoru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00240085" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00240085 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1898498&lan=cs&s_majs=&s_puvo=&s_naze=&s_anot=" target="_blank" >http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1898498&lan=cs&s_majs=&s_puvo=&s_naze=&s_anot=</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Palivový systém motoru a/nebo sací systém motoru a/nebo válec spalovacího motoru
Popis výsledku v původním jazyce
Palivový systém motoru (2) a/nebo sací systém (1) motoru (2) a/nebo válec spalovacího motoru (2) je opatřen potrubím (3) pro přívod paliva, přívodem vzduchu a dalším potrubím (5) pro přívod směsi alespoň dvou plynů ze skupiny metan, etan, propan, butan, vodík, oxid uhelnatý a oxid uhličitý. Další potrubí (5) je opatřeno ventilem (6) propojeným s čidlem ve spalovacím prostoru motoru (2) pro nastavení požadovaného složení paliva ve spalovacím prostoru obsahující 18 až 21 % obj. metanu, 20 až 23 % obj. etanu, 9 až 12 % obj. propanu, 4 až 7 % obj. butanu, 9 až 12 % obj. vodíku, 16 až 19 % obj. oxidu uhelnatého a 9 až 12 % obj. oxidu uhličitého.
Název v anglickém jazyce
Engine Fuel System and/or Engine Admission System and/or Internal Combustion Engine Cylinder
Popis výsledku anglicky
The engine (2) fuel system and/or engine (2) admission system (1) and/or internal combustion engine (2) cylinder of the present invention is provided with a fuel supply piping, air supply piping and another piping (5) for the supply of a mixture of at least two gases, wherein the gases being selected from the group consisting of methane, ethane, propane, butane, hydrogen, carbon monoxide, and carbon dioxide. The piping (5) is provided with a valve (6) being connected with a sensing element situated in the engine (2) combustion chamber and intended for setting a required composition of the fuel within the combustion chamber containing 18 to 21 percent by volume of methane, 20 to 23 percent by volume of ethane, 9 to 12 percent by volume of propane, 4 to 7 percent by volume of butane, 9 to 12 percent by volume of hydrogen, 16 to 19 percent by volume of carbon monoxide and 9 to 12 percent by volume of carbon dioxide.
Klasifikace
Druh
P - Patent
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Číslo patentu nebo vzoru
305218
Vydavatel
CZ001 -
Název vydavatele
Industrial Property Office
Místo vydání
Prague
Stát vydání
CZ - Česká republika
Datum přijetí
6. 5. 2015
Název vlastníka
ČVUT v Praze, Fakulta strojní, Ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
Způsob využití
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel
Druh možnosti využití
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence