Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Importance and methods of residual stress profile measurement

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F16%3A00241583" target="_blank" >RIV/68407700:21220/16:00241583 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Importance and methods of residual stress profile measurement

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution is dedicated to surface integrity assessment of components from the point of view of resid-ual stress profile after machining and finishing technologies. Residual stresses play the key role for dynamic life and service reliability of the part, especially rotating aircraft airfoils made of titanium and nickel base alloys. Except a brief summary of measurement methods practical experience with application of Beam deflection method combined with electrolytic etching is published. Specific measurement results for real aircraft Ti6Al4V airfoils and Ti6Al4V plates following its manufacturing technology are the subject of ex-perimental part.

  • Název v anglickém jazyce

    Importance and methods of residual stress profile measurement

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is dedicated to surface integrity assessment of components from the point of view of resid-ual stress profile after machining and finishing technologies. Residual stresses play the key role for dynamic life and service reliability of the part, especially rotating aircraft airfoils made of titanium and nickel base alloys. Except a brief summary of measurement methods practical experience with application of Beam deflection method combined with electrolytic etching is published. Specific measurement results for real aircraft Ti6Al4V airfoils and Ti6Al4V plates following its manufacturing technology are the subject of ex-perimental part.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TH01011405" target="_blank" >TH01011405: Zvyšování životnosti a možnosti oprav lopatkových dílů kompresoru z Ti6Al4V v turbovrtulových motorech</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Manufacturing Technology

  • ISSN

    1213-2489

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2016

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    590-595

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-84974625247