Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Detail Engine Friciton Estimation Using Experimentally-Simulation Approach

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F16%3A00300973" target="_blank" >RIV/68407700:21220/16:00300973 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Detail Engine Friciton Estimation Using Experimentally-Simulation Approach

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Higher mechanical efficiency of the combustion engine and lower energy consumption of the engine accessories helps to pass latest demands on CO2 emissions reduction. This article describes experimentally-simulation approach to estimate particular friction losses of the engine cranktrain. Single cylinder research engine was used as source of experimental data for model calibration. Commercial software GT-Suite by Gamma Technologies was used for detailed friction losses calculation.

  • Název v anglickém jazyce

    Detail Engine Friciton Estimation Using Experimentally-Simulation Approach

  • Popis výsledku anglicky

    Higher mechanical efficiency of the combustion engine and lower energy consumption of the engine accessories helps to pass latest demands on CO2 emissions reduction. This article describes experimentally-simulation approach to estimate particular friction losses of the engine cranktrain. Single cylinder research engine was used as source of experimental data for model calibration. Commercial software GT-Suite by Gamma Technologies was used for detailed friction losses calculation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KOKA 2016 - XLVII. International Scientific Conference of the Czech and Slovak Universities and Institutions Dealing with Research of Internal Combustion Engines

  • ISBN

    978-80-214-5379-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    47-56

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    5. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku