Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Statický výpočet namáhání střešního segmentu elektrobusu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F16%3A00310692" target="_blank" >RIV/68407700:21220/16:00310692 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Statický výpočet namáhání střešního segmentu elektrobusu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva se zabývá numerickou simulací zkoušky střešního segmentu elektrobusu EBN11. Zkušební segment je tvořen sendvičovou střechou (pěnové jádro, potahy, duralové profily), která je připojena k bočním sloupkům skeletu. Boční sloupky jsou na opačném konci spojeny ocelovým nosníkem. Ve vybraném místě tohoto nosníku je připojen aktuátor, který je na opačném konci připojen do střechy. Aktuátor svým působením zmenšuje během zkoušky vzdálenost svých úchytných bodů. Při zkoušce je ohybově namáhán střešní díl. Cílem je stanovit jeho tuhost a pevnost střešního dílu. Na základě výsledků experimentu je potom numerický model verifikován a připraven k použití v globálním modelu elektrobusu. Numerické výpočty jsou provedeny metodou konečných prvků.

  • Název v anglickém jazyce

    Static stress calculation of the electrobus roof segment

  • Popis výsledku anglicky

    The report deals with numerical simulation tests of the roof segment of the electrobus EBN11. The test segment is formed by a sandwich roof (foam core, coatings) which is connected to the side pillars of the skeleton. The side pillars are at the opposite end connected to a steel beam. In the selected points beam is connected to actuator, which is connected at the opposite end to the roof. Actuator diminishes distance of attachment points during test. The aim is to determine stiffness and strength of the roof part. Based on the results of the experiment numerical model is verified and ready for use in the global model of electrobus. Numerical calculations are performed using finite element method.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JI - Kompositní materiály

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TH01021172" target="_blank" >TH01021172: Výzkum a vývoj unifikované řady velkokapacitních elektrobusů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů