Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Hydrodynamic Model of a Common Rail Injector with Fuel Leakage Prediction

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F17%3A00320328" target="_blank" >RIV/68407700:21220/17:00320328 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Hydrodynamic Model of a Common Rail Injector with Fuel Leakage Prediction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A hydrodynamic model of a Common Rail injector by Bosch has been developed in the simulation tool GT-Fuel v.2017 by Gamma Technologies. The mathematical model corresponds to the setup of the Common Rail injector and high pressure circuit of the Common Rail injection system as installed on a test bench in the FIE Lab VTP Roztoky. A basic validation of the hydrodynamic model predictions has been done using the experimental data on the rate-of-injection profile measured in FIE Lab VTP Roztoky.

  • Název v anglickém jazyce

    A Hydrodynamic Model of a Common Rail Injector with Fuel Leakage Prediction

  • Popis výsledku anglicky

    A hydrodynamic model of a Common Rail injector by Bosch has been developed in the simulation tool GT-Fuel v.2017 by Gamma Technologies. The mathematical model corresponds to the setup of the Common Rail injector and high pressure circuit of the Common Rail injection system as installed on a test bench in the FIE Lab VTP Roztoky. A basic validation of the hydrodynamic model predictions has been done using the experimental data on the rate-of-injection profile measured in FIE Lab VTP Roztoky.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů