Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ELECTRICAL TURBOCHARGING – THERMODYNAMIC POTENTIAL UNDER STEADY STATE OPERATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F17%3A00320422" target="_blank" >RIV/68407700:21220/17:00320422 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ELECTRICAL TURBOCHARGING – THERMODYNAMIC POTENTIAL UNDER STEADY STATE OPERATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with comparison of classical turbocharging with electrical one under steady state operation for the case of automotive 3-cylinder engine. The concept of electrical turbocharger is represented by either a compressor/turbine when each device has its own electric machine or a compressor connected to a turbine by means of a shaft while there is an electrical machine connected to the turbocharger shaft. The results were obtained by means of simulation (0-D/1-D CFD approach) while all considered cases were fully optimized using genetic algorithm – considered engine load range covers medium, high and full load.

  • Název v anglickém jazyce

    ELECTRICAL TURBOCHARGING – THERMODYNAMIC POTENTIAL UNDER STEADY STATE OPERATION

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with comparison of classical turbocharging with electrical one under steady state operation for the case of automotive 3-cylinder engine. The concept of electrical turbocharger is represented by either a compressor/turbine when each device has its own electric machine or a compressor connected to a turbine by means of a shaft while there is an electrical machine connected to the turbocharger shaft. The results were obtained by means of simulation (0-D/1-D CFD approach) while all considered cases were fully optimized using genetic algorithm – considered engine load range covers medium, high and full load.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20303 - Thermodynamics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KOKA 2017 - XLVIII. mezinárodní vědecká konference českých a slovenských univerzit a institucí zabývajících se výzkumem motorových vozidel a spalovacích motorů

  • ISBN

    978-80-7494-354-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    70-79

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    11. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku