Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

REPAIR INTRO TO H80 COMPRESSOR AIRFOILS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F17%3A00320502" target="_blank" >RIV/68407700:21220/17:00320502 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    REPAIR INTRO TO H80 COMPRESSOR AIRFOILS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The objective of the report is to present new repairable limits and blending repair method on compressor module airfoils LE and TE (Stage 1 and 2 Blisk, Stage 1 and 2 Stator, Impeller) for H series family engines. The repairable limits have been established by stateof-the-art procedure which was successfully applied on other commercial engines.The proposed blending repair procedure for compressor airfoils is carried out eitherby hand-blending or power-blending. It is to be implemented into Engine Overhaul Manual, Component Maintenance Manual and Engine Overhaul Instruction.Introduction of the blending repair for the compressor airfoils is addressing the recent field experience with premature removals of H-series engines from wing due to encountered FOD damages outside of serviceable limits.

  • Název v anglickém jazyce

    REPAIR INTRO TO H80 COMPRESSOR AIRFOILS

  • Popis výsledku anglicky

    The objective of the report is to present new repairable limits and blending repair method on compressor module airfoils LE and TE (Stage 1 and 2 Blisk, Stage 1 and 2 Stator, Impeller) for H series family engines. The repairable limits have been established by stateof-the-art procedure which was successfully applied on other commercial engines.The proposed blending repair procedure for compressor airfoils is carried out eitherby hand-blending or power-blending. It is to be implemented into Engine Overhaul Manual, Component Maintenance Manual and Engine Overhaul Instruction.Introduction of the blending repair for the compressor airfoils is addressing the recent field experience with premature removals of H-series engines from wing due to encountered FOD damages outside of serviceable limits.

Klasifikace

  • Druh

    Z<sub>tech</sub> - Ověřená technologie

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TH01011405" target="_blank" >TH01011405: Zvyšování životnosti a možnosti oprav lopatkových dílů kompresoru z Ti6Al4V v turbovrtulových motorech</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    TH01011405-V9

  • Číselná identifikace

    TR-000205

  • Technické parametry

    Osoba odpovědná k jednání Vlado Gergely - vlado.gergely@ge.com (hlavní řešitel)

  • Ekonomické parametry

    Úspora v řádu set tisíc Kč ročně pro hlavního příjemce - koncového uživatele.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    ústav technologie obrábění, projektování a metrologie

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem