Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rychlý simulační nástroj pro předpověď chování vozidla v přechodových režimech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F17%3A00320979" target="_blank" >RIV/68407700:21220/17:00320979 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2017/RIDESIM_COMP.zip" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2017/RIDESIM_COMP.zip</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rychlý simulační nástroj pro předpověď chování vozidla v přechodových režimech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Simulační nástroj obsahující všechny jednotlivé knihovny s modely částí hnacího ústrojí včetně modelu spalovacího motoru. Jeho využití výrazně zpřesňuje, oproti dosavadnímu modelu z knihovny „RideSim“, predikci chování přeplňovaného spalovacího motoru v přechodových režimech. Jako celek tedy umožňuje např. simulace jízdní dynamiky vozidla se zahrnutím vlivu nestacionárního nástupu momentu motoru, či simulace spotřeby a emisí CO2 v dynamických jízdních cyklech se zahrnutím vlivu nestacionárního chování přeplňovaného motoru na sledované hodnoty.

  • Název v anglickém jazyce

    Fast simulation tool for the mathematical description of the vehicle behavior in a dynamic driving cycle

  • Popis výsledku anglicky

    A simulation tool containing all of the individual libraries with the drive system parts including the engine model. Its use significantly improves the prediction of the behavior of the turbocharged internal combustion engine in transition modes compared to the current model from the "RideSim" library. As a whole, for example, it is possible to simulate the vehicle's dynamic by including the transient effects on the engine torque, or simulation of fuel consumption and CO2 emissions in dynamic driving cycles, including the effect of the transient regime on the supercharged engine.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    RIDESIM_COMP

  • Technické parametry

    Vytvořený simulační nástroj představuje účinný prostředek pro matematický popis různě uspořádaných hnacích ústrojí vozidel v různých jízdních režimech. V případě využití modelu motoru ILDB umožňuje zahrnutí přechodových režimů spalovacího motoru v dynamickém jízdním cyklu.

  • Ekonomické parametry

    Modularita simulačního nástroje umožňuje významné zkrácení času v počáteční fázi návrhu řešení hnacího ústrojí vozidla. 500 000,- Kč

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    České vysoké učení technické v Praze