Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimized Driving Cycle Oriented Control for a Highly Turbocharged Gas Engine

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00331114" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00331114 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://hdl.handle.net/10467/81886" target="_blank" >http://hdl.handle.net/10467/81886</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4271/2019-01-0193" target="_blank" >10.4271/2019-01-0193</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Optimized Driving Cycle Oriented Control for a Highly Turbocharged Gas Engine

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is focused on a 1-D drive dynamic simulation of a highly turbocharged gas engine. A mono fuel CNG engine has been developed as a downsized replacement of the diesel engine for a medium size van. The basic engine parameters optimization is provided in a steady state operation and a control adjustment is applied to a dynamic vehicle model for a transient response improvement in highly dynamic operation modes of the WLTC (world light duty test cycle), selected for investigation. Vehicle simulation model with optimized control system is used for driving cycle fuel consumption and CO2 emissions predictions compared with the basic engine settings.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimized Driving Cycle Oriented Control for a Highly Turbocharged Gas Engine

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on a 1-D drive dynamic simulation of a highly turbocharged gas engine. A mono fuel CNG engine has been developed as a downsized replacement of the diesel engine for a medium size van. The basic engine parameters optimization is provided in a steady state operation and a control adjustment is applied to a dynamic vehicle model for a transient response improvement in highly dynamic operation modes of the WLTC (world light duty test cycle), selected for investigation. Vehicle simulation model with optimized control system is used for driving cycle fuel consumption and CO2 emissions predictions compared with the basic engine settings.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1311" target="_blank" >LO1311: Rozvoj Centra vozidel udržitelné mobility</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    WCX SAE World Congress Experience

  • ISBN

  • ISSN

    0148-7191

  • e-ISSN

    0148-7191

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    SAE International

  • Místo vydání

    Warrendale, PA

  • Místo konání akce

    Detroit

  • Datum konání akce

    9. 4. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku