Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimized Driving Cycle Oriented Control of a Highly Turbocharged Gas Engine

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F18%3A00329769" target="_blank" >RIV/68407700:21220/18:00329769 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Optimized Driving Cycle Oriented Control of a Highly Turbocharged Gas Engine

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is focused on a 1-D drive dynamic simulation of highly turbocharged gas engine. A mono fuel CNG engine has been developed as a downsized replacement of the diesel engine for a medium size van. The basic engine optimization is provided in a steady state operation and a control adjustment is applied to a dynamic vehicle model for a transient response improvement in dynamic operation modes of the WLTC (world light duty test cycle), that has been selected for investigations. Vehicle simulation model with optimized control system is used for a cycle fuel consumption and CO2 emissions predictions and compared with the basic engine settings.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimized Driving Cycle Oriented Control of a Highly Turbocharged Gas Engine

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on a 1-D drive dynamic simulation of highly turbocharged gas engine. A mono fuel CNG engine has been developed as a downsized replacement of the diesel engine for a medium size van. The basic engine optimization is provided in a steady state operation and a control adjustment is applied to a dynamic vehicle model for a transient response improvement in dynamic operation modes of the WLTC (world light duty test cycle), that has been selected for investigations. Vehicle simulation model with optimized control system is used for a cycle fuel consumption and CO2 emissions predictions and compared with the basic engine settings.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Scientific Proceeding KOKA 2018

  • ISBN

    978-80-552-1880-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    88-96

  • Název nakladatele

    SPU Nitra

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitrianske Rudno

  • Datum konání akce

    19. 9. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku