Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design of the Propeller for Tilt-Rotor UAV

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F18%3A00330438" target="_blank" >RIV/68407700:21220/18:00330438 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.am2018.zcu.cz/" target="_blank" >https://www.am2018.zcu.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Design of the Propeller for Tilt-Rotor UAV

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tilt-wing and tilt-rotor unmanned aerial vehicles (UAVs) represents promising direction for the future development. This paper presents the method for the preliminary design optimization of the propeller for such vehicle. It should be capable to generate high thrust in both forward flight and hover modes. This brings design challenges for the propeller aerodynamic design. All considered variants have same number of blades, engine power, airfoils and diameter. Thrust in forward cruise speed 30 m/s and in hover is computed and compared by the means of Pareto diagram. Choose of the optimal RPM is based on the computation results.

  • Název v anglickém jazyce

    Design of the Propeller for Tilt-Rotor UAV

  • Popis výsledku anglicky

    Tilt-wing and tilt-rotor unmanned aerial vehicles (UAVs) represents promising direction for the future development. This paper presents the method for the preliminary design optimization of the propeller for such vehicle. It should be capable to generate high thrust in both forward flight and hover modes. This brings design challenges for the propeller aerodynamic design. All considered variants have same number of blades, engine power, airfoils and diameter. Thrust in forward cruise speed 30 m/s and in hover is computed and compared by the means of Pareto diagram. Choose of the optimal RPM is based on the computation results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EF16_019%2F0000826" target="_blank" >EF16_019/0000826: Centrum pokročilých leteckých technologií</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    20th International Conference APPLIED MECHANICS 2018 CONFERENCE PROCEEDINGS

  • ISBN

    978-80-261-0766-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    45-48

  • Název nakladatele

    Západočeská universita

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Myslovice

  • Datum konání akce

    9. 4. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku