Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Feasibility of DP500 Steel Outer Car Body Parts

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00336781" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00336781 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Feasibility of DP500 Steel Outer Car Body Parts

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Due to stricter emissions standards of carbon dioxide production, automobile manufacturers are forced to search innovative solutions. An eventuality to reduce emission production is to reduce the weight of a car body. This weight reduction can be achieved by replacing material used in production of outer car body parts. The subject of this article is use of dual phase steel with tensile strength higher than 500 MPa for outer car body parts. Stampings used in experiment come from current models of ŠKODA AUTO, a.s. Due to lack of experience, material cards and feasibility of these parts were evaluated. Attention was paid primarily on crack initiation, wrinkling and springback.

  • Název v anglickém jazyce

    Feasibility of DP500 Steel Outer Car Body Parts

  • Popis výsledku anglicky

    Due to stricter emissions standards of carbon dioxide production, automobile manufacturers are forced to search innovative solutions. An eventuality to reduce emission production is to reduce the weight of a car body. This weight reduction can be achieved by replacing material used in production of outer car body parts. The subject of this article is use of dual phase steel with tensile strength higher than 500 MPa for outer car body parts. Stampings used in experiment come from current models of ŠKODA AUTO, a.s. Due to lack of experience, material cards and feasibility of these parts were evaluated. Attention was paid primarily on crack initiation, wrinkling and springback.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    TECHNOLOGICAL FORUM 2019

  • ISBN

    978-80-87583-30-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    170-176

  • Název nakladatele

    Ing. Jan Kudláček

  • Místo vydání

    Jaroměř

  • Místo konání akce

    Veselý Kopec

  • Datum konání akce

    18. 6. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku