Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design of distributed propulsion system for general aviation airplane

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00338152" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00338152 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1051/matecconf/201930403009" target="_blank" >https://doi.org/10.1051/matecconf/201930403009</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/matecconf/201930403009" target="_blank" >10.1051/matecconf/201930403009</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Design of distributed propulsion system for general aviation airplane

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper, a small airplane is redesigned by using a distributed electrical propulsion (DEP) system. The design procedure is focused on the reduction of fuel consumption in cruise regime with constrained parameters of take-off/landing. In this case, a one half wing area compared to an original airplane is used. Take-off distance and minimum airspeed for landing is achieved by distributed propellers mounted on the leading edge of the wing. These propellers induce velocity on the wing and thereby increase local dynamic pressure, thus the required lift force can be reached with smaller wing area. Moreover, the distributed propellers are assumed as folded in cruise regime to minimize drag when the main combustion engine provides sufficient power.

  • Název v anglickém jazyce

    Design of distributed propulsion system for general aviation airplane

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper, a small airplane is redesigned by using a distributed electrical propulsion (DEP) system. The design procedure is focused on the reduction of fuel consumption in cruise regime with constrained parameters of take-off/landing. In this case, a one half wing area compared to an original airplane is used. Take-off distance and minimum airspeed for landing is achieved by distributed propellers mounted on the leading edge of the wing. These propellers induce velocity on the wing and thereby increase local dynamic pressure, thus the required lift force can be reached with smaller wing area. Moreover, the distributed propellers are assumed as folded in cruise regime to minimize drag when the main combustion engine provides sufficient power.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EF16_019%2F0000826" target="_blank" >EF16_019/0000826: Centrum pokročilých leteckých technologií</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MATEC Web of Conferences

  • ISBN

  • ISSN

    2261-236X

  • e-ISSN

    2261-236X

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    EDP Sciences

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Athény

  • Datum konání akce

    3. 9. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku