Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Určení statických výkonových parametrů propulzního systému - Rv02

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00339245" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00339245 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Určení statických výkonových parametrů propulzního systému - Rv02

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva se zabývá statickými zkouškami demonstrátoru nové pohonné jednotky pro kategorii ultralehkých a malých sportovních letadel. Konkrétně práce obsahuje výsledky měření ventilátorového pohonu s druhou variantou lopatkování pro motor Rotax 260 HP (letoun UL-39 Albi II.), tj. Rv02 a její porovnání s variantou předchozí (nově označenou jako Rv01). Účelem těchto zkoušek bylo ověření funkčnosti pohonu, postupu měření a porovnání získaných výsledků propulzního systému mezi sebou. Realizované experimenty byly zaměřeny přede vším k určení využitelného tahu pohonné jednotky, její závislosti na otáčkách ventilátoru (popřípadě) motoru.

  • Název v anglickém jazyce

    Determination of static performance parameters of the propulsion system - Rv02

  • Popis výsledku anglicky

    The report deals with the static tests demonstrator new powertrains for the category of ultralight and small sport aircraft. Specifically, the task contains the results of measurement of the fan drive with the second variant of the blading for the Rotax 260 HP engine (aircraft UL-39 Albi II.), i.e. Rv02 and its comparison with the previous variant (newly designated as Rv01). The purpose of these tests was to verify the drive functionality, the measurement procedure and the comparison of the results of the propulsion system with each other. The experiments were focused primarily on determining the available thrust of the drive unit, its dependence on the speed of the fan (or the engine).

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FV10569" target="_blank" >FV10569: Inovace nekonvenčního ultralehkého celokompozitového letounu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů