Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tunelové zkoušky propulzního systému - Rv02

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00339251" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00339251 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tunelové zkoušky propulzního systému - Rv02

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva se zabývá tunelovým měřením demonstrátoru trupu letounu s funkční ventilátorovou pohonnou jednotkou. Testy byly provedeny v třímetrovém aerodynamickém tunelu VZLÚ, a. s. v Praze. Práce obsahuje výsledky měření ventilátorového pohonu s druhou variantou lopatkování pro motor Rotax 260 HP (letoun UL-39 Albi II.), tj. Rv02 a její porovnání s variantou předchozí (nově označenou jako Rv01). Konkrétně zpráva obsahuje popis pohonu a aerodynamického tunelu, včetně popisu uspořádání zkoušky. Dále zpráva obsahuje vlastní výsledky jednotlivých měření.

  • Název v anglickém jazyce

    Tunnel tests of the propulsion system - Rv02

  • Popis výsledku anglicky

    The report deals with the tunnel measurement of the fuselage demonstrator with a functional fan drive. The tests were carried out in the three-meter aerodynamic tunnel of VZLÚ, a. s. In Prague. Specifically, the task contains the results of measurement of the fan drive with the second variant of the blading for the Rotax 260 HP engine (aircraft UL-39 Albi II.), i.e. Rv02 and its comparison with the previous variant (newly designated as Rv01). In particular, the report contains a description of the propulsion and wind tunnel, including a description of the test setup. In addition the report contains the results of individual measurements.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FV10569" target="_blank" >FV10569: Inovace nekonvenčního ultralehkého celokompozitového letounu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů