Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tunelové zkoušky propulzního systému

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00339250" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00339250 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21220/17:00318257

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tunelové zkoušky propulzního systému

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva se zabývá tunelovým měřením demonstrátoru trupu letounu s funkční ventilátorovou pohonnou jednotkou. Testy byly provedeny v třímetrovém aerodynamickém tunelu VZLÚ, a. s. v Praze. Práce obsahuje zpřesnění a rozšíření měřených výsledků (vůči stejnojmenné zprávě vzniklé v rámci projektu TA04031817) v tomto případě konkrétně pro letoun UL-39 Albi II. s použitím pohonného agregátu Rotax 260 HP. Výsledky jsou srovnány s dříve využívaným motocyklovým motorem BMW S1000RR pro letoun UL-39 Albi I. Konkrétně zpráva obsahuje popis pohonu a aerodynamického tunelu, včetně popisu uspořádání zkoušky. Dále zpráva obsahuje vlastní výsledky jednotlivých měření.

  • Název v anglickém jazyce

    Tunnel tests of the propulsion system

  • Popis výsledku anglicky

    The report deals with the tunnel measurement of the fuselage demonstrator with a functional fan drive. The tests were carried out in the three-meter aerodynamic tunnel of VZLÚ, a. s. In Prague. The report contains more accurate and extended measurement results (compared to the report of the same name created within the project TA04031817) in this case specifically for the aircraft UL-39 Albi II. using Rotax 260 HP. The results are compared with the previously used BMW S1000RR motorcycle engine for the UL-39 Albi I. In particular, the report contains a description of the propulsion and wind tunnel, including a description of the test setup. In addition the report contains the results of individual measurements.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FV10569" target="_blank" >FV10569: Inovace nekonvenčního ultralehkého celokompozitového letounu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů