Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Initial design of an internal combustion engine for a range extender unit for electric vehicles

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F20%3A00341710" target="_blank" >RIV/68407700:21220/20:00341710 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://trans-motauto.com/sbornik/2020.pdf" target="_blank" >https://trans-motauto.com/sbornik/2020.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Initial design of an internal combustion engine for a range extender unit for electric vehicles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The present paper is focusing on a basic research for an initial design of an internal combustion engine for use in a range extender unit for an electric vehicle. The paper introduces a short description of the power train concept as well some interesting points, problems and challenges during the design process of the internal combustion engine. Some of them are connected with a proper selection of the engine configuration (number of the cylinders, their configuration, etc.), a determination of the engine main parameters (bore and stroke) and how they affect the engine operation and performance. Different parametric models are used and some output results are presented.

  • Název v anglickém jazyce

    Initial design of an internal combustion engine for a range extender unit for electric vehicles

  • Popis výsledku anglicky

    The present paper is focusing on a basic research for an initial design of an internal combustion engine for use in a range extender unit for an electric vehicle. The paper introduces a short description of the power train concept as well some interesting points, problems and challenges during the design process of the internal combustion engine. Some of them are connected with a proper selection of the engine configuration (number of the cylinders, their configuration, etc.), a determination of the engine main parameters (bore and stroke) and how they affect the engine operation and performance. Different parametric models are used and some output results are presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    trans&MOTAUTO '20 PROCEEDINGS

  • ISBN

  • ISSN

    1313-5031

  • e-ISSN

    2535-0307

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    37-40

  • Název nakladatele

    Scientific-technical union of mechanical engineering

  • Místo vydání

    Sofia

  • Místo konání akce

    Varna

  • Datum konání akce

    22. 6. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku