Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Detailed Thermodynamic model of Dynamic Cylinder Deactivation with Advanced Valve Actuation

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Detailed Thermodynamic model of Dynamic Cylinder Deactivation with Advanced Valve Actuation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A GT-Power software has been created in WP10 activity within the project NCK1: JOBNAC. A fully parametrized control tool enables various cylinder deactivation cycling patterns and gas exchange processes with simple user-friendly “case setup” inputs. Advanced valve actuation control also ensures proper handling of other sub-models, results creation (separately deactivated and firing cycles), simulation convergence and overall engine control (AF ratio, throttle control, etc.). It is tested and tuned on a series of deactivation cycling patterns. The model itself is modular and is ready to be submitted to optimization process. The control tool is applied on a passenger vehicle SI turbocharged engine.

  • Název v anglickém jazyce

    Detailed Thermodynamic model of Dynamic Cylinder Deactivation with Advanced Valve Actuation

  • Popis výsledku anglicky

    A GT-Power software has been created in WP10 activity within the project NCK1: JOBNAC. A fully parametrized control tool enables various cylinder deactivation cycling patterns and gas exchange processes with simple user-friendly “case setup” inputs. Advanced valve actuation control also ensures proper handling of other sub-models, results creation (separately deactivated and firing cycles), simulation convergence and overall engine control (AF ratio, throttle control, etc.). It is tested and tuned on a series of deactivation cycling patterns. The model itself is modular and is ready to be submitted to optimization process. The control tool is applied on a passenger vehicle SI turbocharged engine.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20303 - Thermodynamics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    1-WP10-001

  • Technické parametry

    Software typu *.gtm (GT-POWER) vzniklý při řešení balíčku WP10 v rámci projektu NCK1: JOBNAC obsahuje 1-D model spalovacího motoru s nástrojem umožňující dynamickou deaktivaci válců.

  • Ekonomické parametry

    200000,- Kč

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel

Základní informace

Druh výsledku

R - Software

R

OECD FORD

Thermodynamics

Rok uplatnění

2020