Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

1-D model of ICE with Dynamic Cylinder Deactivation Control Tool

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00340597" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00340597 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2019/DCDA_1-D_steady.zip" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2019/DCDA_1-D_steady.zip</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    1-D model of ICE with Dynamic Cylinder Deactivation Control Tool

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A 1-D model of an ICE with a modular control tool for advanced valve actuation enabling dynamic cylinder deactivation in steady state mode. It allows to arbitrarily select deactivation patterns (for each cylinder) and cylinder charge nature during deactivated mode (air, residuals, vacuum). The tool also includes all inherent modifications related to results averaging, instantaneous plot viewing, AF ratio control, look-up table dependencies, convergence, sub-models revision. An in-house advanced semi-empirical friction model is used for friction losses prediction. This tool is applied on a passenger vehicle SI turbocharged engine.

  • Název v anglickém jazyce

    1-D model of ICE with Dynamic Cylinder Deactivation Control Tool

  • Popis výsledku anglicky

    A 1-D model of an ICE with a modular control tool for advanced valve actuation enabling dynamic cylinder deactivation in steady state mode. It allows to arbitrarily select deactivation patterns (for each cylinder) and cylinder charge nature during deactivated mode (air, residuals, vacuum). The tool also includes all inherent modifications related to results averaging, instantaneous plot viewing, AF ratio control, look-up table dependencies, convergence, sub-models revision. An in-house advanced semi-empirical friction model is used for friction losses prediction. This tool is applied on a passenger vehicle SI turbocharged engine.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20303 - Thermodynamics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    NCK1-DP1-RETEPO-WP10_DCDA_steady

  • Technické parametry

    Software vzniklý při řešení balíčku WP10 v rámci projektu NCK1: JOBNAC obsahuje 1-D model spalovacího motoru s nástrojem umožňující dynamickou deaktivaci válců podle libovolně voleného deaktivačního cyklu pro každý válec a libovolné povahy náplně válce. Tento nástroj obsahuje veškeré úpravy a modifikace, které souvisí s tímto pokročilým módem a umožňuje spolehlivou simulaci v ustálených režimech.

  • Ekonomické parametry

    200000,- Kč

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    ČVUT v Praze, fakulta strojní