Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum snížení následků nehod tramvají s auty

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F23%3A00369953" target="_blank" >RIV/68407700:21220/23:00369953 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.26552/spkv.Z.2023.2.27" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.26552/spkv.Z.2023.2.27</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.26552/spkv.Z.2023.2.27" target="_blank" >10.26552/spkv.Z.2023.2.27</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum snížení následků nehod tramvají s auty

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek popisuje výzkum vlivu konstrukce čel tramvají na snížení následků nehod tramvají a automobilů s ohledem na zdraví cestujících v automobilech. Výzkum probíhá na Fakultě strojní ČVUT v Praze. První část příspěvku je věnována úvodu do problematiky nehodovosti tramvají s auty a shrnutí dříve provedeného výzkumu. Druhá část příspěvku je věnována analýze vlivu parametrů deformačních prvků tramvají na následky nehod tramvají a automobilů.

  • Název v anglickém jazyce

    Research on reducing the consequences of accidents between trams and cars

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes research of the influence of tram fronts design on reducing the consequences of tram and car accidents with a focus on the health of car occupants. The research is conducted at the Faculty of Mechanical Engineering at the CTU in Prague. The first part of the paper is devoted to an introduction to the issue of tram-car accidents and a summary of previously conducted research. The second part of the paper is devoted to the analysis of the influence of the parameters of deformation elements of trams on the consequences of accidents between trams and cars.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TN02000054" target="_blank" >TN02000054: Národní centrum kompetence inženýrství pozemních vozidel Josefa Božka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXVI. Medzinárodná konferencia Súčasné problémy v koľajových vozidlách

  • ISBN

    978-80-89276-62-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    235-242

  • Název nakladatele

    Vedecko-technická spoločnosť pri Žilinskej univerzitě

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    20. 9. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku