Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum snížení následků nehod tramvají s osobními automobily

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F24%3A00378974" target="_blank" >RIV/68407700:21220/24:00378974 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum snížení následků nehod tramvají s osobními automobily

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek shrnuje výsledky výzkumu návrhu úpravy čel tramvají pro snížení následků nehod tramvají s auty, který byl prováděn na FS ČVUT v Praze. První kapitola článku vysvětluje problematiku nehodovosti tramvají s auty a shrnuje dílčí závěry provedeného výzkumu. Druhá část článku je věnována analýze parametrů deformačních prvků tramvají na následky nehod na autech a popisuje možné konstrukční řešení čel tramvaje pro snížení následků nehod s auty.

  • Název v anglickém jazyce

    Research on reducing the consequences of accidents between trams and cars

  • Popis výsledku anglicky

    This article summarizes the results of research on the design of tram fronts modifications to reduce the consequences of accidents between trams and cars, which was carried out at the Faculty of Engineering of the CTU in Prague. The first chapter of the article explains the topic of accidents between trams and cars and summarizes partial conclusions of the research. The second part of the article is devoted to the analysis of the deformation parameters of trams on the consequences of accidents with cars and describes possible design solutions of the tram front to reduce the consequences of accidents with cars.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků konference ŽELVA 2024

  • ISBN

    978-80-01-07332-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    64-72

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    10. 9. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku