Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adaptivní webové systémy a jejich využití v elektronické výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F04%3A03098890" target="_blank" >RIV/68407700:21230/04:03098890 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Adaptivní webové systémy a jejich využití v elektronické výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Základní motivací pro návrh a realizaci adaptivních webových systémů je zvýšení efektivity a ergonomické kvality podávání informací, zvláště pak v elektronické výuce. Se znalostí charakteristiky konkrétního studenta pak můžeme automaticky adaptovat uživatelské rozhraní výukové aplikace, formu podávání informací i samotný informační obsah. Navržený systém získává pomocí zpětnovazebních prvků informace o studentovi a na základě nich připravuje výukový dokument adaptovaný pro potřeby konkrétního studenta.Způsob použití adaptivního přístupu pak závisí na konkrétní úloze, jako ideální se nabízí například přizpůsobení elektronické výuky studentům se specifickými potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    Adaptive Web Systems and Their Usage in Computer-Aided Education

  • Popis výsledku anglicky

    The basic motivation for adaptive web systems design is increasing effectiveness and ergonomic quality of e-learning process. Adaptive web systems respect differences, abilities, preferences and specific needs of individual students. Knowledge of individual student's characterization allows us to adapt educational application user interface, way of presentation to the student and produced information. Designed system acquires information about student via feedback. Based on this information, the systemadapts educational document for individual user. Particular application of adaptive approach depends on situation. As an example, we can give adaptation of e-learning process to the disabled students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Alternativní metody výuky - sborník příspěvků

  • ISBN

    80-7305-492-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    102-105

  • Název nakladatele

    Veterinární a farmaceutická univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    19. 5. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku