Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Není k dispozici

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F04%3A03099018" target="_blank" >RIV/68407700:21230/04:03099018 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Full-Car Model for Active Suspension

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper a full-car dynamic model with passengers has been designed. A four conventional quarter-car suspension models are connected to a get full-car model. In the next, braking, accelerating and steering influences are reflected, i.e. longitudinaland lateral acceleration are considered. Then impacts of steering to lateral motion are discussed. Finally passengers models was added. Resulting car model has been implemented in Matlab software. Usage of a vehicle model for simulation in many automotive control applications has great significance in money savings for test-beds, test circuits and another devices, which in simulations are not required.

  • Název v anglickém jazyce

    A Full-Car Model for Active Suspension

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper a full-car dynamic model with passengers has been designed. A four conventional quarter-car suspension models are connected to a get full-car model. In the next, braking, accelerating and steering influences are reflected, i.e. longitudinaland lateral acceleration are considered. Then impacts of steering to lateral motion are discussed. Finally passengers models was added. Resulting car model has been implemented in Matlab software. Usage of a vehicle model for simulation in many automotive control applications has great significance in money savings for test-beds, test circuits and another devices, which in simulations are not required.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LN00B073" target="_blank" >LN00B073: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the IEEE International Conference on Mechatronics

  • ISBN

    0-7803-8600-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    110-115

  • Název nakladatele

    Bogazici University

  • Místo vydání

    Istanbul

  • Místo konání akce

    Istanbul

  • Datum konání akce

    3. 6. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku