Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Není k dispozici

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F04%3A03099559" target="_blank" >RIV/68407700:21230/04:03099559 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    School Children Dyslexia Analysis using Self Organizing Maps

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main goal of the study is an unsupervised classification of school children dyslexia. Eye movements of 49 subjects were measured using videooculographic technique (VOG) during two non-reading and one reading tasks. A feature selection was performed obtaining data set consisting of 26 features. Next an inductive modelling technique was applied to data set resulting in extraction of six features which were used as the input to self-organizing map (SOM). Three clusters were finally formed by the SOM proving that the proposed methodology is suitable for automatic dyslexia analysis.

  • Název v anglickém jazyce

    School Children Dyslexia Analysis using Self Organizing Maps

  • Popis výsledku anglicky

    The main goal of the study is an unsupervised classification of school children dyslexia. Eye movements of 49 subjects were measured using videooculographic technique (VOG) during two non-reading and one reading tasks. A feature selection was performed obtaining data set consisting of 26 features. Next an inductive modelling technique was applied to data set resulting in extraction of six features which were used as the input to self-organizing map (SOM). Three clusters were finally formed by the SOM proving that the proposed methodology is suitable for automatic dyslexia analysis.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    0-7803-8439-3

  • Místo vydání

    Los Alamitos

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče

    neuvedeno