Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

O vztahu mezi prostorovymi strukturami a objektovymi hierarchiemi pro geometricke sledovani paprsku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F07%3A03132821" target="_blank" >RIV/68407700:21230/07:03132821 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    About the Relation between Spatial Subdivisions and Object Hierarchies Used in Ray Tracing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper we study the relation between object hierarchies (such as bounding volume hierarchies) and spatial subdivisions (such as kd-trees and octrees) in the context of ray tracing for static scenes. First, we recall the principles used in efficient ray tracing algorithms and discuss the changes to the performance model more appropriate to current computer architectures. Second, we show how kd-trees can be emulated via bounding volume hierarchies. More importantly we show how bounding volume hierarchies can be emulated via kd-trees in six-dimensional space. Through emulation of one data structure via the second one we show that both data structures are computationally equivalent, assuming that their construction is carried out in top-down fashion.

  • Název v anglickém jazyce

    About the Relation between Spatial Subdivisions and Object Hierarchies Used in Ray Tracing

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper we study the relation between object hierarchies (such as bounding volume hierarchies) and spatial subdivisions (such as kd-trees and octrees) in the context of ray tracing for static scenes. First, we recall the principles used in efficient ray tracing algorithms and discuss the changes to the performance model more appropriate to current computer architectures. Second, we show how kd-trees can be emulated via bounding volume hierarchies. More importantly we show how bounding volume hierarchies can be emulated via kd-trees in six-dimensional space. Through emulation of one data structure via the second one we show that both data structures are computationally equivalent, assuming that their construction is carried out in top-down fashion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LC06008" target="_blank" >LC06008: Centrum počítačové grafiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Spring Conference on Computer Graphics SCCG 2007. Conference Proceedings

  • ISBN

    978-80-223-2292-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    55-60

  • Název nakladatele

    Comenius University

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Budmerice

  • Datum konání akce

    26. 4. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku