Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Decentralizované algoritmy pro řešení vzájemných kolizí letadel

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A03147408" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:03147408 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Decentralized Algorithms for Collision Avoidance in Airspace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper proposes decentralized deconfliction algorithms deployed on multiple autonomous aerial vehicles in freeflight operations. The paper provides two separate algorithms for collision avoidance - one based on the iterative peer-to-peer negotiation solving a singular collision and second based on multi-party negotiation about a cluster of collisions. The presented decentralized algorithms allow the vehicles operating in the same area to utilize the given airspace more efficiently. The algorithms have been developed and tested on a multi-agent prototype and the properties of both algorithms are discussed on a set of large scale experiments.

  • Název v anglickém jazyce

    Decentralized Algorithms for Collision Avoidance in Airspace

  • Popis výsledku anglicky

    The paper proposes decentralized deconfliction algorithms deployed on multiple autonomous aerial vehicles in freeflight operations. The paper provides two separate algorithms for collision avoidance - one based on the iterative peer-to-peer negotiation solving a singular collision and second based on multi-party negotiation about a cluster of collisions. The presented decentralized algorithms allow the vehicles operating in the same area to utilize the given airspace more efficiently. The algorithms have been developed and tested on a multi-agent prototype and the properties of both algorithms are discussed on a set of large scale experiments.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    AAMAS 2008 Conference Proceedings

  • ISBN

    978-0-9817381-0-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    ACM Press

  • Místo vydání

    New York

  • Místo konání akce

    Estoril

  • Datum konání akce

    12. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku