Efektivnost inovací - cenová politika - jak dál?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00156801" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00156801 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Efektivnost inovací - cenová politika - jak dál?
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek zkoumá efektivitu investic do vývoje a zdokonalování nových produktů a jejich vliv na konečnou cenu tohoto inovovaného produktu.
Název v anglickém jazyce
The effectiveness of Innovations - Pricing Policy - what next?
Popis výsledku anglicky
The article explores the effectiveness of investments into the development and perfection of new products and their influence on the ultimate price of the innovated product.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIX
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—