Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00158583" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00158583 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Splnění požadavků zákazníka je procesem, do kterého vstupují všechny články hodnototvorného řetězce firmy, a postupně pak i všichni účastníci dodavatelského řetězce. Management produktu a management výroby spoluvytvářejí nové inovační klima. Jednoznačněuplatněný strategický princip "pull" zdůrazňuje to, že každá činnost nachází svůj smysl pouze tehdy, když ji vyžaduje externí i interní zákazník. Cílem není jen tvorba nové hodnoty pro zákazníka, ale i nové hodnoty zákazníka, loajálního partnera, který je předpokladem spokojenosti a loajality vlastního zaměstnance.
Název v anglickém jazyce
How to Improve Competitiveness
Popis výsledku anglicky
Fulfilling customer demands is a process entered by all parts of a company's value-creating chain, and then gradually by all participants to the contractor chain. Product management and production management jointly create a new innovative climate. The "pull" strategic principle applied apparently also emphasises that every activity meets its purpose only when it is required both by the external and internal customer. The objective is not only creating a new value for the customer, but also a new valueof the customer, a loyal partner, being a prerequisite for satisfaction and loyalty of one's own employee.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Automatizace
ISSN
0005-125X
e-ISSN
—
Svazek periodika
52
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—