Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00158583" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00158583 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Splnění požadavků zákazníka je procesem, do kterého vstupují všechny články hodnototvorného řetězce firmy, a postupně pak i všichni účastníci dodavatelského řetězce. Management produktu a management výroby spoluvytvářejí nové inovační klima. Jednoznačněuplatněný strategický princip "pull" zdůrazňuje to, že každá činnost nachází svůj smysl pouze tehdy, když ji vyžaduje externí i interní zákazník. Cílem není jen tvorba nové hodnoty pro zákazníka, ale i nové hodnoty zákazníka, loajálního partnera, který je předpokladem spokojenosti a loajality vlastního zaměstnance.

  • Název v anglickém jazyce

    How to Improve Competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    Fulfilling customer demands is a process entered by all parts of a company's value-creating chain, and then gradually by all participants to the contractor chain. Product management and production management jointly create a new innovative climate. The "pull" strategic principle applied apparently also emphasises that every activity meets its purpose only when it is required both by the external and internal customer. The objective is not only creating a new value for the customer, but also a new valueof the customer, a loyal partner, being a prerequisite for satisfaction and loyalty of one's own employee.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Automatizace

  • ISSN

    0005-125X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    52

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus