Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Goal-Based Game Tree Search for Complex Domains

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F10%3A00170647" target="_blank" >RIV/68407700:21230/10:00170647 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-11819-7_8" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-11819-7_8</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-11819-7_8" target="_blank" >10.1007/978-3-642-11819-7_8</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Goal-Based Game Tree Search for Complex Domains

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We present a novel approach to reducing adversarial search space by employing background knowledge represented in the form of higher-level goals that players tend to pursue in the game. The algorithm is derived from a simultaneous-move modification of the max n algorithm by limiting the search to those branches of the game tree that are consistent with pursuing player's goals. The algorithm has been tested on a real-world-based scenario modelled as a large-scale asymmetric game. The experimental resultsobtained indicate the ability of the goal-based heuristic to reduce the search space to a manageable level even in complex domains while maintaining the high quality of resulting strategies.

  • Název v anglickém jazyce

    Goal-Based Game Tree Search for Complex Domains

  • Popis výsledku anglicky

    We present a novel approach to reducing adversarial search space by employing background knowledge represented in the form of higher-level goals that players tend to pursue in the game. The algorithm is derived from a simultaneous-move modification of the max n algorithm by limiting the search to those branches of the game tree that are consistent with pursuing player's goals. The algorithm has been tested on a real-world-based scenario modelled as a large-scale asymmetric game. The experimental resultsobtained indicate the ability of the goal-based heuristic to reduce the search space to a manageable level even in complex domains while maintaining the high quality of resulting strategies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ME09053" target="_blank" >ME09053: Plánování v komplexních dynamických doménách s oponenty</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Agents and Artificial Intelligence International Conference, ICAART 2009, Porto, Portugal, January 19-21, 2009. Revised Selected Papers

  • ISBN

    978-3-642-11818-0

  • ISSN

    1865-0929

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    97-109

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Heidelberg

  • Místo konání akce

    Porto

  • Datum konání akce

    19. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000278079200008