Vize tržního úspěchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F12%3A00190493" target="_blank" >RIV/68407700:21230/12:00190493 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vize tržního úspěchu
Popis výsledku v původním jazyce
Práce představuje původní myšlenky, které jsou založeny na prohlubování teoretických i praktických zkušeností autorů. Autoři vycházejí z vlastních definicí, kterými charakterizují jednotlivé kroky na cestě k získání tržního úspěchu pro firmu, která je ochotna přijmout marketingovou filosofii. V práci jsou příklady z vlastních výzkumů, realizovaných v praxi. Současně autoři definují oblasti, na které musí firma zaměřit analýzu potenciálu dosažení požadované vize úspěchu, včetně metrik hodnocení dosažených výsledků. Specifickým přínosem je návrh postupu při marketingovém auditu, který dosud není v naší literatuře publikován.
Název v anglickém jazyce
Vision of Market Success
Popis výsledku anglicky
The work introduces original thoughts based on the authors' in-depth theoretical and practical experience. The authors start with their own definitions which they use to characterise individual steps in the path to market success for a company which is willing the marketing philosophy. The work offers examples from proprietary research conducted in practice. At the same time, the authors define areas a company must focus its analysis of the potential for reaching the required success vision including metrics of evaluation for the results achieved. A specific benefit is the proposed procedure for marketing audit which has not been published in the domestic literature so far.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7431-071-3
Počet stran knihy
266
Název nakladatele
Professional publishing
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—