Nákupní chování na trhu B2B
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F12%3A00193905" target="_blank" >RIV/68407700:21230/12:00193905 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nákupní chování na trhu B2B
Popis výsledku v původním jazyce
Chování profesionálního nákupčího lze charakterizovat následujícími kroky nákupního marketingu. Klíčové jsou následující etapy rozhodování: sourcing strategie, analýza a výběr nákupního trhu, analýza a výběr dodavatele. Komplexní hodnocení dodavatelů může být znázorněno ve formě portfolia.
Název v anglickém jazyce
Purchasing Behaviour in B2B Market
Popis výsledku anglicky
The professional buyer's purchasing behaviour can be defined by the individual steps of the Procurement Marketing. For the decision-making the key stages are as follows: sourcing strategy, analysis and selection of purchasing market, analysis and selection of supplier. Complex evaluation of suppliers can also be represented in a form of a portfolio.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů