Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nákupní chování na trhu B2B

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F12%3A00193905" target="_blank" >RIV/68407700:21230/12:00193905 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nákupní chování na trhu B2B

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Chování profesionálního nákupčího lze charakterizovat následujícími kroky nákupního marketingu. Klíčové jsou následující etapy rozhodování: sourcing strategie, analýza a výběr nákupního trhu, analýza a výběr dodavatele. Komplexní hodnocení dodavatelů může být znázorněno ve formě portfolia.

  • Název v anglickém jazyce

    Purchasing Behaviour in B2B Market

  • Popis výsledku anglicky

    The professional buyer's purchasing behaviour can be defined by the individual steps of the Procurement Marketing. For the decision-making the key stages are as follows: sourcing strategy, analysis and selection of purchasing market, analysis and selection of supplier. Complex evaluation of suppliers can also be represented in a form of a portfolio.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů