Customer Lifetime Value in B2B Markets: Theory and Practice in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F17%3A00308360" target="_blank" >RIV/68407700:21230/17:00308360 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ccsenet.org/journal/index.php/ijbm/issue/view/1768" target="_blank" >http://www.ccsenet.org/journal/index.php/ijbm/issue/view/1768</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5539/ijbm.v12n2p47" target="_blank" >10.5539/ijbm.v12n2p47</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer Lifetime Value in B2B Markets: Theory and Practice in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this article is following the basic theoretical background focused on the customer lifetime value to analyze secondary sources on this issue for B2B markets in the Czech Republic. Furthermore, to provide first findings from the ongoing research in the segment of small and medium-size companies operating in the information technology market in the Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
Customer Lifetime Value in B2B Markets: Theory and Practice in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The aim of this article is following the basic theoretical background focused on the customer lifetime value to analyze secondary sources on this issue for B2B markets in the Czech Republic. Furthermore, to provide first findings from the ongoing research in the segment of small and medium-size companies operating in the information technology market in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Journal of Business and Management
ISSN
1833-3850
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CA - Kanada
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
47-55
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—