Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Lifetime Value in B2B Markets: Theory and Practice in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F17%3A00308360" target="_blank" >RIV/68407700:21230/17:00308360 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ccsenet.org/journal/index.php/ijbm/issue/view/1768" target="_blank" >http://www.ccsenet.org/journal/index.php/ijbm/issue/view/1768</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5539/ijbm.v12n2p47" target="_blank" >10.5539/ijbm.v12n2p47</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer Lifetime Value in B2B Markets: Theory and Practice in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this article is following the basic theoretical background focused on the customer lifetime value to analyze secondary sources on this issue for B2B markets in the Czech Republic. Furthermore, to provide first findings from the ongoing research in the segment of small and medium-size companies operating in the information technology market in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Lifetime Value in B2B Markets: Theory and Practice in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article is following the basic theoretical background focused on the customer lifetime value to analyze secondary sources on this issue for B2B markets in the Czech Republic. Furthermore, to provide first findings from the ongoing research in the segment of small and medium-size companies operating in the information technology market in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Business and Management

  • ISSN

    1833-3850

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CA - Kanada

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    47-55

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus