Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelling of Trolleybuses in Environment MATLAB/Simulink

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F17%3A00314125" target="_blank" >RIV/68407700:21230/17:00314125 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://radio.feld.cvut.cz/conf/poster/proceedings/Poster_2017/Section_PE/PE_067_Klan.pdf" target="_blank" >http://radio.feld.cvut.cz/conf/poster/proceedings/Poster_2017/Section_PE/PE_067_Klan.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Modelling of Trolleybuses in Environment MATLAB/Simulink

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with two models of trolleybuses created in environment MATLAB/Simulink and it simulates their behaviour during driving cycles SORT. Two types of trolleybuses were chosen for modelling. They are Škoda brand trolleybuses and each of them has got different concept of traction drives. One of them is classical concept of electric vehicle (series DC motor with resistance control – type 9Tr) and the other is currently the most used concept (asynchronous motor controlled by traction converter with IGBT – type 24Tr). Thanks to simulations it is possible to show the differences in traction properties of two generations of trolleybuses. Simulations can be done within various operating conditions. Energy consumption of modelled types of trolleybuses was evaluated based on the results of the simulations.

  • Název v anglickém jazyce

    Modelling of Trolleybuses in Environment MATLAB/Simulink

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with two models of trolleybuses created in environment MATLAB/Simulink and it simulates their behaviour during driving cycles SORT. Two types of trolleybuses were chosen for modelling. They are Škoda brand trolleybuses and each of them has got different concept of traction drives. One of them is classical concept of electric vehicle (series DC motor with resistance control – type 9Tr) and the other is currently the most used concept (asynchronous motor controlled by traction converter with IGBT – type 24Tr). Thanks to simulations it is possible to show the differences in traction properties of two generations of trolleybuses. Simulations can be done within various operating conditions. Energy consumption of modelled types of trolleybuses was evaluated based on the results of the simulations.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Centrum kompetence automobilového průmyslu Josefa Božka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the International Student Scientific Conference Poster – 21/2017

  • ISBN

    978-80-01-06153-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Czech Technical University in Prague

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    23. 5. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku