Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moderní postupy při řízení tvorby velkého množství otevřených digitálních výukových zdrojů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F22%3A00362017" target="_blank" >RIV/68407700:21230/22:00362017 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Moderní postupy při řízení tvorby velkého množství otevřených digitálních výukových zdrojů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autoři článku řídili v rámci skupiny paralelně běžících roz-sáhlých celostátních projektů tvorbu velkého množství otevřených digitálních výukových zdrojů; konkrétně se jednalo o přibližně šest set výukových materiálů, na jejichž přípravě se podílelo 680 různých osob – nejen učitelů, ale i odborníků z praxe. Uvedené výukové ma-teriály jsou zaměřeny na různé oblasti vyššího odborného vzdělá-vání; jsou určeny pro studenty, jejich učitele a veřejnost. V článku jsou popsány klíčové procesy a nástroje tvorby, otevřená i skrytá ri-zika a způsoby jejich překonávání, jakož i klíčové výsledky.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern practices in managing the development of a large number of open digital learning resources

  • Popis výsledku anglicky

    The authors of the paper managed the development of a large number of open digital learning resources as part of a group of large-scale national projects running in parallel; in particular, it was about six hundred teaching materials, the preparation of which involved 680 different people – not only teachers, but also experts from practice. The mentioned teaching materials are focused on various areas of higher professional education; they are intended for students, their teachers and the public. The article describes key processes and tools, open and hidden risks and ways to overcome them, as well as key results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Technické vzdělávání v ČR: k problematice oborových didaktik. Sborník příspěvků z odborné konference

  • ISBN

    978-80-01-07083-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    100-107

  • Název nakladatele

    Masarykův ústav vyšších studií

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    22. 11. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku