Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mining skills from educational data for project recommendations

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21240%2F15%3A00231005" target="_blank" >RIV/68407700:21240/15:00231005 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-19713-5_54" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-19713-5_54</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-19713-5_54" target="_blank" >10.1007/978-3-319-19713-5_54</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mining skills from educational data for project recommendations

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We are focusing on an issue regarding how to actually recognize the skills of students based on educational results. Existing approaches do not offer suitable solutions. This paper will introduce algorithms making possible to aggregate educational results using ontology. We map the aggregated results, using various methods, as skills that are understandable for external partners and usable to recommend students for projects and projects for students. We compare the results of individual algorithms withsubjective assessments of students, and we apply a recommendation algorithm that closely models these skills.

  • Název v anglickém jazyce

    Mining skills from educational data for project recommendations

  • Popis výsledku anglicky

    We are focusing on an issue regarding how to actually recognize the skills of students based on educational results. Existing approaches do not offer suitable solutions. This paper will introduce algorithms making possible to aggregate educational results using ontology. We map the aggregated results, using various methods, as skills that are understandable for external partners and usable to recommend students for projects and projects for students. We compare the results of individual algorithms withsubjective assessments of students, and we apply a recommendation algorithm that closely models these skills.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the International Joint Conference CISIS?15 and ICEUTE?15

  • ISBN

    978-3-319-19713-5

  • ISSN

    2194-5357

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    617-627

  • Název nakladatele

    Springer-Verlag

  • Místo vydání

    Berlin

  • Místo konání akce

    Burgos

  • Datum konání akce

    15. 6. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000365128500054