Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Od plánování železniční dopravy k jejímu provozu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F04%3A06106206" target="_blank" >RIV/68407700:21260/04:06106206 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    From Railway Resource Planning to Train Operation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    From seasonal planning via day-to-day train operation to real-time monitoring and control of trains, software applications are becoming increasingly integrated. Timetabling implies train traffic. Train staff rosters and train car maintenance are initially derived from timetables and influences future timetables. In this extended abstract we shall sketch a formal model of Railway Nets, Timetables, Rosters, Maintenance, Station Interlocking, Line Direction Agreement and Automatic Line Signaling. The lastthree formal models are based on four integrated formal techniques (RAISE, Petri Nets, Live Sequence Charts and State Charts). The formal sketches are all "backed-up"' by either a publication or a research report.

  • Název v anglickém jazyce

    From Railway Resource Planning to Train Operation

  • Popis výsledku anglicky

    From seasonal planning via day-to-day train operation to real-time monitoring and control of trains, software applications are becoming increasingly integrated. Timetabling implies train traffic. Train staff rosters and train car maintenance are initially derived from timetables and influences future timetables. In this extended abstract we shall sketch a formal model of Railway Nets, Timetables, Rosters, Maintenance, Station Interlocking, Line Direction Agreement and Automatic Line Signaling. The lastthree formal models are based on four integrated formal techniques (RAISE, Petri Nets, Live Sequence Charts and State Charts). The formal sketches are all "backed-up"' by either a publication or a research report.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Building the Information Society

  • ISBN

    1-4020-8156-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    629-636

  • Název nakladatele

    Kluwer Academic Publishers

  • Místo vydání

    Norwell, MA

  • Místo konání akce

    Toulouse

  • Datum konání akce

    22. 8. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku