Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Algoritmizace financování veřejné dopravní obslužnosti v prostředí Matlab - Simulink

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F06%3A06124426" target="_blank" >RIV/68407700:21260/06:06124426 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Algoritmizace financování veřejné dopravní obslužnosti v prostředí Matlab - Simulink

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současné problémy s financováním veřejné (zejména) autobusové dopravy v některých krajích vyvolávají řadu otázek, které se vztahují k celému systému financování dopravní obslužnosti v České republice. Přesunutím pravomocí na úřady krajů resp. obcí a posílením jejich finanční nezávislosti navýšením jejich rozpočtů došlo k vytvoření situace, kdy jsou zásadní legislativní normy vydávány s celostátní působností, nicméně smluvní vztahy mezi konkrétním dopravcem a krajským úřadem jsou ujednávány individuálnědle možností příslušného celku. V důsledku tohoto vývoje vznikl v každém ze 14 krajů jinak fungující systém, který je v mnohém ovlivněn silou jednotlivých dopravců. Autor ve svém příspěvku uvádí fakta, na jejichž souvislostech lze analyzovat nastavení finančních toků a následně eliminovat systémové nedostatky .

  • Název v anglickém jazyce

    Algorithm development in financing the public transport attendance in Matlab - Simulink

  • Popis výsledku anglicky

    Present problems (especially) with the bus public transport financing in several shires involve a lot of questions, which are connected with the whole system in the Czech republic. Autority transport from the state to the shire (and city) offices and intensifying their independance through the budget increasing led to the special situation. The basic laws are generated with the whole state activity, but individual contracts between transporter and particular transport office are signed separately and individually according to the shire possibilities. This stage brings the only one result. Each of 14 shires has another system, which is in many ways influenced by the power of transporters. The author in this article write about cash flows structure factsand allow us reduce system`s mistakes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Rozvoj dopravních systémů osobní dopravy na principech udržitelné mobility a přístupnosti

  • ISBN

    80-7194-904-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    151-154

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    15. 11. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku