Algoritmizace financování veřejné dopravní obslužnosti v prostředí Matlab - Simulink
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F06%3A06124426" target="_blank" >RIV/68407700:21260/06:06124426 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Algoritmizace financování veřejné dopravní obslužnosti v prostředí Matlab - Simulink
Popis výsledku v původním jazyce
Současné problémy s financováním veřejné (zejména) autobusové dopravy v některých krajích vyvolávají řadu otázek, které se vztahují k celému systému financování dopravní obslužnosti v České republice. Přesunutím pravomocí na úřady krajů resp. obcí a posílením jejich finanční nezávislosti navýšením jejich rozpočtů došlo k vytvoření situace, kdy jsou zásadní legislativní normy vydávány s celostátní působností, nicméně smluvní vztahy mezi konkrétním dopravcem a krajským úřadem jsou ujednávány individuálnědle možností příslušného celku. V důsledku tohoto vývoje vznikl v každém ze 14 krajů jinak fungující systém, který je v mnohém ovlivněn silou jednotlivých dopravců. Autor ve svém příspěvku uvádí fakta, na jejichž souvislostech lze analyzovat nastavení finančních toků a následně eliminovat systémové nedostatky .
Název v anglickém jazyce
Algorithm development in financing the public transport attendance in Matlab - Simulink
Popis výsledku anglicky
Present problems (especially) with the bus public transport financing in several shires involve a lot of questions, which are connected with the whole system in the Czech republic. Autority transport from the state to the shire (and city) offices and intensifying their independance through the budget increasing led to the special situation. The basic laws are generated with the whole state activity, but individual contracts between transporter and particular transport office are signed separately and individually according to the shire possibilities. This stage brings the only one result. Each of 14 shires has another system, which is in many ways influenced by the power of transporters. The author in this article write about cash flows structure factsand allow us reduce system`s mistakes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Rozvoj dopravních systémů osobní dopravy na principech udržitelné mobility a přístupnosti
ISBN
80-7194-904-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
151-154
Název nakladatele
Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
15. 11. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—