Použití lineárního programování při řízení dopravních toků - optimalizace na horizontu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F06%3A06126311" target="_blank" >RIV/68407700:21260/06:06126311 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/67985556:_____/06:00048499
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Linear Programming Approach to Traffic Flow Control - Optimization on a Horizon
Popis výsledku v původním jazyce
The paper introduces a finite time horizon concept of a linear programming approach to traffic flows control in an urban traffic region. The control problem is to determine lengths of traffic lights signals.
Název v anglickém jazyce
Linear Programming Approach to Traffic Flow Control - Optimization on a Horizon
Popis výsledku anglicky
The paper introduces a finite time horizon concept of a linear programming approach to traffic flows control in an urban traffic region. The control problem is to determine lengths of traffic lights signals.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1F43A%2F003%2F120" target="_blank" >1F43A/003/120: Řízení dopravy v jádrech historických měst</a><br>
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 11th International Conference of Hong Kong Society for Transportation Studies, Sustainable Transportation
ISBN
988-98847-0-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
697-705
Název nakladatele
Hong Kong Society for Transportation Studies
Místo vydání
Hong Kong
Místo konání akce
Hong Kong
Datum konání akce
9. 12. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—