Kvalita v osobní železniční dopravě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F07%3A06138546" target="_blank" >RIV/68407700:21260/07:06138546 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita v osobní železniční dopravě
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou kvality v rámci přepravní a dopravní služby v osobní železniční dopravě. Definuje pojem systém řízení kvality a upozorňuje na roli zákazníka v procesním řízení nabízené služby a jejího zpřístupnění. Autor dále rozlišuje pojmy externí a interní kvalita. Uspokojení požadavků externí a interní kvality je základem pro efektivitu nabízené služby.
Název v anglickém jazyce
The Quality in Passenger Railway Traffic
Popis výsledku anglicky
The article deal with problematic quality in transport service within passanger railway traffic. There is defined wuality management system and given notice to role of customer in process management within offer service. There are also definitions of external and internal quality. Satisfaction of reguirements external and internal quality is important for effectiveness offered service.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Logistika
ISSN
1211-0957
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
12
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
30-31
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—