Pasivní bezpečnost pozemních komunikací v souvislosti s čely propustků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F11%3A00182878" target="_blank" >RIV/68407700:21260/11:00182878 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21260/12:00191711
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pasivní bezpečnost pozemních komunikací v souvislosti s čely propustků
Popis výsledku v původním jazyce
Agresivita pevných překážek je dána pevností a tvrdostí překážky.Čela samostatných sjezdů tutuo hrozbu představují, proto byl navržen systém deformovatelných bloků, který má tuto hrozbu eliminovat.
Název v anglickém jazyce
Passive safety of Roads with Regard to Head Wall
Popis výsledku anglicky
Agresiveness of rigid hindrances represents serious danger for car passengers in case of collision. Drainage ditch culvert face deformation modules were designed for better protection of passengers in case of collision with access bridges.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Silnice železnice
ISSN
1801-822X
e-ISSN
—
Svazek periodika
6.
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
67-68
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—