Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Periodické trasy pro nákladní vlaky - nediskriminační přidělování kapacity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F12%3A00194823" target="_blank" >RIV/68407700:21260/12:00194823 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Periodické trasy pro nákladní vlaky - nediskriminační přidělování kapacity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o nediskriminačním přidělování kapacity železniční dopravní cesty pro nákladní vlaky formou periodických tras. Nejprve je rozebrána skutečná poptávka po kapacitě (skutečná jízda nákladních vlaků) přes železniční stanici Polom. Parametry nákladních vlaků, relevantní pro kapacitu - délka, hmotnost zátěže a maximální rychlost - jsou rozděleny do kategorií a je spočítána četnost jednotlivých kategorií. Dále jsou představeny typické problémy konstrukce jízdního řádu pro nákladní vlaky v kontextu taktového jízdního řádu osobní dopravy. Na závěr je diskutován význam periodických tras pro nákladní vlaky.

  • Název v anglickém jazyce

    Periodic freight train paths - non-discriminatory capacity allocation

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with non-discriminatory capacity allocation for freight railway in the form of periodic freight train paths. At first, real demand of freight railway for capacity (real operation of freight trains) through Polom station was analysed. Capacity-relevant parameters of freight trains - length, mass and maximum speed - were divided into categories and frequency of particular categories were calculated. Then, running times of chosen trains from each category between Petrovice u Karviné and Přerov were compared. Typical freight timetabling problems of freight trains in periodic timetable of passenger transport were presented. Finally, relevance of periodic freight train paths was evaluated.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů