Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MULTIMODÁLNÍ LOGISTICKÉ CENTRUM V PARDUBICÍCH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00218527" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00218527 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    MULTIMODÁLNÍ LOGISTICKÉ CENTRUM V PARDUBICÍCH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současné době není na území ČR k dispozici žádné veřejné logistické centrum. Silniční infrastruktura v ČR je přetížena nákladní dopravou, přičemž železniční nákladní doprava není dostatečně využívána, vodní cesty jsou pro nákladní dopravu využívány zanedbatelně z důvodu stále odkládané realizace celoroční splavnosti Labe. Je třeba provést analýzu možností realizace a najít optimální variantu. Budoucí koncový přístav na řece Labi v Pardubicích (Česká republika) je dlouhodobě připravovaným projektem, který velmi úzce souvisí s projektem zajištění celoroční splavnosti Labe a zajištění vodní cesty do námořního přístavu Hamburk a dalších severoevropských námořních přístavů. Evropská komise předložila dne 19. 10. 2011 plán ke zlepšení evropských dopravních, energetických a digitálních sítí (new Trans-European Transport Network (TEN-T). V tomto plánu je zařazena labská vodní cesta s koncovým přístavem v Pardubicích mezi projekty hlavní sítě.

  • Název v anglickém jazyce

    MULTIMODAL LOGISTICS CENTRE IN PARDUBICE

  • Popis výsledku anglicky

    There is currently available no public logistics center in the Czech Republic. The roads infrastructure in the Czech Republic are overloaded by freight transportation and at the same time railways are underused for freight transportation, water flows forfreight transport are used negligible due to still delayed realization of year-round navigability the Elbe River. It is necessary to analyze the possibility of realization and to find the optimal variant. Future end port on the Elbe River in the city ofPardubice (Czech Republic) is a long-term prepared project. It is closely related to the project of ensuring year-round navigability of the Elbe River and of ensuring waterways to the seaport of Hamburg and other northern seaports. The European Commission introduced on October 19, 2011 a plan to improve Europe's transport, energy and digital networks (new Trans-European Transport Network (TEN-T). This plan included Elbe waterway with the end port in Pardubice between projects of the mai

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Perner's Contacts

  • ISSN

    1801-674X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    14-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus