Kapacita pro nákladní vlaky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00223979" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00223979 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21260/14:00223984
Výsledek na webu
<a href="http://www.speedchain.cz/cz/prezentace-2014" target="_blank" >http://www.speedchain.cz/cz/prezentace-2014</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kapacita pro nákladní vlaky
Popis výsledku v původním jazyce
Přednáška nejprve shrnula překážky, s nimiž se potýkají nákladní vlaky: infrastrukturní (včetně projektů rozvoje), technické, procesní a legislativní. Dále bylo navrženo síťové přidělování nákladní kapacity v taktu, koordinovaně s osobní dopravou, a představena případová studie pro pražský uzel a okolní tratě. Na závěr bylo nákladním dopravcům doporučeno koordinovat své požadavky na kapacitu s objednateli veřejných služeb v osobní dopravě.
Název v anglickém jazyce
Capacity for Freight trains
Popis výsledku anglicky
The first part of the lecture summarized obstacles, the freight trains on Czech railway network have to cope: infrastructural (including improvement projects), technical, process and legislative ones. Further, a network-wide and periodic capacity allocation for freight trains (coordinated with passenger train paths) was proposed. Case study for Prague railway node and neighbouring lines was presented. As a conclusion, freight railway undertakings were recommended to coordinate their capacity requirements with orderers of public service in passenger transport.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů