Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

*Funkční vzorek výstražného systému doplňkové bezpečnosti pro železniční přejezd zabezpečený výstražným světelným zařízením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00228959" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00228959 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://k616.fd.cvut.cz/projekty/MV_VG20122014085/index.html" target="_blank" >http://k616.fd.cvut.cz/projekty/MV_VG20122014085/index.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    *Funkční vzorek výstražného systému doplňkové bezpečnosti pro železniční přejezd zabezpečený výstražným světelným zařízením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    *Funkce celého systému vychází z možností získání informace o stavu přejezdů, které jsou zabezpečené výstražným světelným zařízením. Primárně je tedy komunikace postavena na systému tzv. "mluvících značek", které za pomocí krátkodosahových vysílačů vysílají informaci o stavu přejezdu. Primárním zdrojem informace pro vozidlovou jednotku je přijímač signálu těchto značek. Celý systém se dále skládá z modulů, které upřesňují/doplňují tuto informaci (a v případně výpadku primárního zdroje také nahrazují): 1. Server - shromažďuje a aktualizuje GPS souřadnice jednotlivých vozidel, která se blíží k železničnímu přejezdu a zároveň shromažďuje a aktualizuje pozice vlaků. Tyto informace jsou na žádost odeslány pomocí GSM na jednotlivá vozidla. 2. Vlaková jednotka - pomocí GSM modulu odesílá informace poloze vlaku na server. 3. Vozidlová jednotka - získává informace o poloze vlaku v případě, že se vozidlo blíží k železničnímu přejezdu. Zároveň získává informace o poloze samotného vozidla (z GPS p

  • Název v anglickém jazyce

    *Functional sample of additional safety warning system on a level crossing with light warning system

  • Popis výsledku anglicky

    *Functionality of the whole system is based on the information on warning light protected crossing state acquisition possibility. Primarily the communication key feature is a system of "talking signs", that uses the short-range transmitters to pass on the information on crossing state. The primal source of the information for a vehicle unit is the traffic sign signal receiver. The whole system includes modules that prefenciate/add details to this information (and in case the primal source is faulty theyas well transmit it): 1 Server - receiving actual GPS position of all available vehicles, in a vicinity of a railway crossing, and, at the same time, actual GPS coordinates of all trains. This information, on a request, is sent to a unit installed in the vehicle via GSM network. 2. Train unit - sends information about train location to the server via GSM network. 3. Vehicles unit - obtains information about train's location in case if the vehicle is approaching a railway crossing. At th

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VG20122014085" target="_blank" >VG20122014085: Zvýšení bezpečnosti vozidel při přepravě cestujících i nákladů na kritických bodech infrastruktury.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    FVZ1

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Systém primárně využívá informace získané ze železničního zabezpečovacího systému. doc. Ing Petr Bouchner, Ph.D. a doc. Ing. Martin Leso, Ph.D.ČVUT v Praze, Fakulta dopravní Konviktská 20, Praha 1, +420 224359502

  • Ekonomické parametry

    150.000 Kč v případě systému v základní konfiguraci

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    České vysoké učení technické v Praze Fakulta dopravní

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem